Ingen bullfest

Kärleksmumsens dag - jaa, jag fick döpa om dagen och köpa chokladrutor istället.. Bullarna var slut på både ICA och Konsum så jag gav upp och köpte andra godsaker istället. Och det var minst lika välkommet det vill jag lova ;P Dom blev så glada så :) Men nu hoppas jag att jag blir frisk inom kort för det är dags att börja träna igen känner jag.. Detta går inte längre!



Dom hade redan druckit kaffe när jag kom dit så det blev det inte heller för min del ikväll.. Kanelbullens dag slutade inte riktigt som jag hade tänkt mig men den blev jättemysig iallafall ;) Jag och mamma kollade på första programmet av Top Model och sedan cyklade jag hem.. Duschade, kollade på Svenska New York-fruar och sedan inväntade jag självklart det älskade programmet Lite sällskap! Man kan inget annat än att älska det ;)

Nu ska jag borsta tänderna och kura ner mig under täcket - jobb imorgon :D

GOD NATT & SOV GOTT ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0