Maskerad :D

Lovade ju att visa en liten sneakpeak på mina kläder jag antagligen ska ha på Halloween ;P Jag tror jag väntar lite till för har inga bra kort än men lite annat kan jag bjuda på så länge ;P Jag var uppe på mamma och pappas vind förut och rotade runt i "maskeradlådan" och jag hittade massa skoj :D B.la detta:

Första oufiten: Här är kläder som mormor har sytt till sig själv när hon var ung. Vad är det för skärning på toppen liksom? Ser jätte bredaxlad ut. Och vad är det är fruktmössa? Hahaha :D (Mamma bröt ihop av skratt när hon fick se mig!!)




Andra outfiten: Detta är en gammal clownräkt som min syster hade på en dans när hon var liten. Mycket skön måste jag säga även fast den är alldeles för liten! :D Diggar den blåa peruken och den gröna baskern också ;P






Tredje outfiten: Hittade massa fula cowboyhattar. Inget jag själv skulle välja att vara tror jag :P



Fjärde outfiten: En riktig tönt helt enkelt. Lösnäsa/lösglasögon och en rutig basker. Måste dock erkänna att baskern faktiskt va riktigt snygg :D Tyvärr lite för mycket "lokvarning" över den men, helt ok ;)



Återkommer med den "seriösa" utklädnaden ikväll alltså ;P

FUNNY ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0