Heej mina vänner

Haft en bra dag? Det har iallafall jag haft :) Började dagen med träning inför Döörty Dancing med Malin och Christer.. Gick finfint ;) Nu är det bara 4 dagar kvar - på fredag gäller det! Börjar komma lite nerver nu ;P Men det ska allt gå så bra så :)

10.30-18.00 blev det jobb på Intersport :) Var jätteroligt och dagen gick jättefort! Swiish så var det stängning.. Under kvällen har jag inte gjort nånting speciellt alls (som vanligt).. Men jag tycker det är skönt att komma hem, låsa dörren, hoppa i myskläderna, slå på tv:n och bara ligga och slappa framför roliga program. Det är ju bara måndag - då behöver man inte göra nånting alls ;)



Dagens höjdpunkt: Lite sällskap! 40 minuter kvar, jihoo :D

PUSSAR ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0