Torsdag - inte kry

Åkte allt till Bengtsfors igår och hälsade på Kim, Robin och Henrik :) Var nog ganska dumt för jag har inte fått tillräckligt med sömn alls.. Kom i säng efter 01.00 och då kunde jag inte somna för jag låg och hostade hela tiden och jag kunde knappt andas för jag hade så ont i halsen.. Så vid 03.00-tiden gick jag upp och drack te men det ville inte hjälpa heller :( Somnade om till slut iallafall men kl 06.30 ringde alarmet och det var dags för mig och Henrik att gå till bussen och åka hem till Åmål igen.. Så nu är vi hemma hos mig! Jag fick sova en och en halvtimme till ungefär och nu är jag uppe igen.. Precis blivit klar och ska kila bort till Intersport för jobb hela dagen :) Får se hur det går med min hals :( Har fruktansvärt ont.. Kan knappt prata emellanåt, usch och fy!



Men jag ska försöka kämpa på, ha en fin dag :)

PUSS & KRAM ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0