LYCKAD KVÄLL IGÅR !!!!

Åhh jag vet inte vart jag ska börja :D Gårdagen var så lyckad och rolig !!! Först hade vi genrep på morgonen som gick kanon! Efter det stannade jag kvar en liten stund och kollade på dom andra. När klockan var halv ett ungefär gick jag och Manuela in till stan igen för att köpa vin och åka hem och äta mat. När vi hade ätit klart möttes vi igen och även Emelie och vi tog en promenad ut till Karlberg vid 15-tiden ungefär :) Vi började göra oss iordning lite smått och vid 17-tiden rullade det in mer och mer folk :D Jag fick hjälpa en hel drös med lösögonfransarna samtidigt som jag gjorde mig själv iordning ;P

 
Manuela & Emelie fixar naglarna ;P

Klockan 19.00 var det dags :D Carin och Daniel da silva drog igång publiken och presenterade även juryn som bestod av Sofia Westlund, Dermote Clemenger och Claudia Galli ;P Vi danslärare öppnade med ett dansnummer och sedan var det dags för första paret ut ;P Mitt lag vad nr. 11 (näst sist) så det var en låång väntan :P Men det gick kanon för både Malin och Christer och jag är jätte, jättestolt! För vi tog oss till FINAL !!! :D Vi fattade inte riktigt först att vi gick vidare tror jag men fy fan vilken lättnad när vi insåg det :D Riktigt, riktigt roligt !!


Fina Malin - min duktiga danselev :D


Disco Christer - min andra duktiga danselev :D


Nervösa discokillar :D

Så det gick alltså vidare 8 lag av 12 startande, och mitt lag är ett av det :D :D När hela showen var slut skyndade sig alla tävlande ner till logerna igen för att fräsha upp sig så gott som möjligt och byta om. Vi åkte ner till HC för att äta en sen middag tillsammans. Det var hela Döörty Dancing- gänget, juryn och alla andra som hjälpte till på och bakom scenen.. Det var en jättemysig middag och det var en riktigt härlig stämning. Det hölls tal, vi skålade, skrattade, sjöng, åt mat, drack vin och pratade om allt mellan himmel och jord. När vi var mätta och belåtna intog vi dansgolvet och dansade till Daniel da silvas musik (han var DJ), och jag, Manuela, och Emelie dansade non-stop i nästan 2 timmar tror jag. Sjukt bra musik var det :D Men jisses va ont i fötterna jag fick! Det var bara vi 3, Sofia, Carin, Claudia och Daniel som dansade  kvar till stängning, haha.. Så 02.30 ungefär var jag hemma och då slängde jag av mig kläderna och somnade på direkten!


Emelie, Jag & Manuela på HC, haha ;P

Idag är det lördag och FINAL för oss 8 lag som gick vidare igår :D Jag är på ett stårlande humör men skulle behöva en dusch tror jag! Så nu ska jag hoppa in i duschen och dra igång denna dagen!

HAPPY GIRL ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0