Hej mina vänner

Ååh vilken bra dag det har varit :) Trivs verkligen jättebra Intersport, går dit med ett leende på läpparna och skuttar därifrån när jag skriver ut mig kl 18.00! Är så tacksam att jag får jobba där och jag hoppas att han ringer in mig så mycket som möjligt ;) hihi..

När jag hade slutat gick jag hem till mig där älsklingen fortfarande var kvar :) Han hade nämligen körlektion här i Åmål idag :) På kvällen kikade vi på tv, duschade och lagade mat.. Bara tog det lugnt och myste :) Klockan 21.00 var det dags för träning för min del inför Döörty dancing - gjorde en instruktörsdans alla vi danslärare :)

När jag kom hem igen hade Henrik åkt hem så nu är det jag och Skrållantu man hand :) Blir duschen nu och sen sova! Sista jobbdagen för den här veckan imorgon :) Så det gäller att få några timmars sömn :)




PUSS PUSS PUSS ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0