Helgen

I lördags blev det jobb 10-14 och då fick vi besök av ett härligt tjejgäng som hade möhippa för våran blivande brud Hajir ;D Hon fick dansa discoGågatan och samla in pengar :D Så den jobbdagen gick fort när man fck vara med och kika på det ;D

När jag hade slutat sprang jag hem och packade väskan jätte, jättefort eftersom tåget gick redan klockan tre.. Träffade söta Andrea där som jag satt och tjöta med hela vägen så tågresan gick fort :) När jag kom fram till Karlstad så mötte Lina upp mig och vi gick hem till henne och gjorde oss iordning snabbt som bara den. Dags för maskeradfest ;D Hennes arbetskollega hade fyllt 30 så hon hade fest med sagotema :) Lina var Rödluvan och jag en liten älva/fe ;P Festen var jätterolig och vi fortsätte partajandetBlue moon senare där vi dansade tills stängning :) På hemvägen fick det bli ett dopp i sjön med kläderna på.. Så vi var ganska kalla när vi kom hem :D haha.. Men efter en varm dusch så hade jag tinat upp lite och jag somnade så gott så ;P

Söndagen var himla lugn.. Vi sov ganska länge och beställde hem mat :) Låg i soffan hela dagen och halvsov framför tv:n tills jag blev upphämtad på station av en going :))


Hade en fantastiskt bra helg :) Kan inte bli annat än bättre än bäst när man får umgås med min fina syster!


PUSSAR ♥

Kommentarer
Postat av: Fia

Mysig helg de verkar som du haft och härliga bilder. ;) <3

2011-08-09 @ 13:48:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0