FREDAG

Hade det jättetrevligt och roligt igår ;D Vi satt några stycken på Kungsberget och drack och tjöta tills vi drog vidare till XO :) Där satt vi bara en liten stund innan vi knalla vidare till Ceylan för att dela på en pizza :) Jag var hemma 01.30 ungefär och kom i säng direkt så det blev ju inte allt för sent iallafall ;P Tack för igår mina goingar!


Nu ska jag strax kila iväg till jobbet.. Börjar 09.00 idag för ska städa en timme innan vi öppnar :) Jag ljuger ju om jag säger att jag är jättepigg.. Men jag är uppe iallafall och det är huvudsaken :) Efter en dusch, lite havregrynsgröt och två koppar starkt kaffe så är jag ready to go ;P

PUSS & KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0