Lördag

Härligt väder (fast kyligt i skuggan) och massa folk på Intersport :D Hade öppet en timme extra så jag jobbade 10-15 idag :) Var lika roligt som vanligt och full rulle - me like!

Var hemma hos Henrik igår och hade fredagsmys :) Kollade på film och åt morötter och dipp, nom nom! Vi tog bilen till Åmål imorse vid 8.30 ungefär. Hem och göra sig iordning inför jobbdagen och Henrik åkte till Göteborg :) Nu är jag hemma hos mamma och pappa och har precis käkat. Ska alldeles strax cykla hem och hoppa in i duschen för ikväll ser det ut som det blir vin ;P


Solig lördagsmorgon :)

 Så här mörk och fin blev jag i håret förresten :D Färgade det ju igår ;P Men en sak som är säker - JAG MÅSTE KLIPPA MIG !! Innan håret slutar nere vid knäna... suck!


(Bilder från igår)

Nee va fasen, jag får väl sätta fart då :)

HA EN FIN LÖRDAGSKVÄLL ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0