Lyckad kväll

Igår blev det vin istället för hemmakväll ;P Lite vad jag hade på känn också faktiskt. Det är ju faktiskt bara lördag en gång i veckan, som kloka Stina sa ;P

Jag och Manuela åkte hem till Emelies mamma och där hade vi en himla trevlig kväll :) Mycket skratt och spännande diskussioner.. Det är nog många som skulle vilja vara en liten fluga på väggen när vi drar igång ;D Nåja, vi knalla iallafall ner till XO där vi dansade (everyday i´m shuffelin) för fullt och det var faktiskt ganska mycket folk för att vara XO tycker jag :) När det stängde så följde vi med på en efterfest som heter duga.. Fortsätte å dansa där och sen gick jag och Emelie vidare hem till henne.. Hon drog fram stekpannan och bjöd mig på kycklingburgare och pommes med mjölk till det! Ingen skit 05.30 på morgonen ;P Klockan 06.00 kände jag att det var dags att krypa ner i säng så jag knalla hemåt i soluppgången ;P


Emelie & Manuela - va händer?


Emmelie & Emelie på efterfest


Kvällsmat/frukost


Promenad hem 06.10 - god morgon ;P

Hade en heeellyckad kväll iallafall och det var riktigt roligt att få skaka rumpa med mina tjejer igen :) Love u!

CIAO ♥


Kommentarer
Postat av: Emelie

Spontan utgångar är bäst, shit va kul de. Och vi vet hur man roar sig, herregud va störda. Love you!

2011-05-29 @ 16:36:29
Postat av: EMILIA

Håller med dig, helt klart! Mer sånna kvällar ;) HAHA men jaa, helt galet :D <3

2011-05-29 @ 17:35:13
URL: http://emiiliiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0