Lördagens bravader

Började lördagen med att sticka till en fotostudio kl 11 där vi mötte upp fina Josefine :) Där fixade dom iordning sig och jag fick agera lite hårstylist ;P Iallafall locka deras hår :P Plåtningen tog några timmar så vi knalla hem vid 15.00 ungefär :) Då åt vi tacosrester och jag fixade iordning mig lite snabbt :) Fick skjuts hem till Jossan och där började vi dricka på deras altan i solen direkt :) Jättehärligt! Hittade på nån slags "plockepinn-drickar lek".. Den som tog en pinne och det rörde sig fick dricka 2 klunkar osv. haha.. Sen lekte vi även Jag har aldrig! Alltid lika kul ;P När klockan började bli dags för att åka in till stan beställde vi en taxi och åkte till Blue moon :) Stod på listan så det var bara att knalla in gratis istället för att stå i kö och huttra ;) Göttans




















Blue moon dansade vi på som bara den tills nästan stängning och sen blev det efterfest och ett väldigt spontant slut på den kvällen :P Mer säger jag inte.. haha :)

KARLSTAD ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0