Karlstad so far..


Hade en jättemysig dag/kväll igår med min fina Lina :) När vi kom hit igår så gick vi och köpte glass, senare på kvällen bakade vi bröd och bara kikade på tvn och tog det väldigt lugnt :) Jag sov som en liten prinsessa i natt med "stora stygga vargen" brevid mig :) Vaknade upp utvilad och vi njöt av det nybakta brödet till frukost :)





















Nu är Lina och jobbar några timmar men slutar om en kvart ungefär :) Ikväll blir det bio för hela slanten så jag övernattar en natt till och åker hem tidigt imorgon istället :)

LOVE LIFE ♥


Kommentarer
Postat av: Emelie

Mysigt med lite egen tid med storasyrran. Hälsa henne så gott!! Puss

2012-04-11 @ 15:01:07
Postat av: Millan

Jaa verkligen :)) Hon hälsar så mycket tillbaka! PUSS

2012-04-11 @ 15:29:04
URL: http://emiiliiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0