Min tisdag

Haft en jättehärlig tisdag :) Strax efter 09.00 imorse var jag hemma hos mamma och pappa och då tog med mig Minja på en långpromenad i morgonsolen :) Mycket härligt! Sen blev det bara lugnt och skönt fram tills lunch då mamma och jag slängde ihop lite mat :) Spagetti och köttfärssås med majs i ♥


Efter maten och lite soffhäng gick jag mot stan igen och då ringde Challe balle och sa att hon och hennes fina systerdotter Nicole var på XO och käkade.. Så jag gick dit och mötte upp dom, gick till Tygstället och köpte grejer till Nicoles Påskparads-outfit och sen gick vi hem till Challes mamma och pysslade :)



Klockan gick och det var dags för dansträning :) Mötte upp Emelie och cyklade ut till lokalen och alla var jättekonstiga (övertrötta) hela lektionen.. Skrattade så jag fick ont i magen, haha !! DÅRAR :D

HÄRLIG TISDAG ♥

Kommentarer
Postat av: Elin Jarne

Ullas køttfærssås..godaste i stada!!! Godaste køttfærssåsen som finns!

2012-04-04 @ 17:33:06
Postat av: Millan

Jaa, den är inte domm den Elin ;D

2012-04-05 @ 13:02:45
URL: http://emiiliiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0