AWESOME DAY!

Sa ju att jag hade en känsla imorse av att denna dagen skulle bli toppen :) Det blev den minsann! Gick kanonbra på jobbet, när jag hade slutat cyklade jag upp till mamma och pappa där alla mina fina syskon med familj var! Hade köpt med mig lite presenter till småtjejerna, linne och t-shirt till Bella och Joline, en jättesöt klänning till Tilde och nya jätterosa skosnören till syster Lina :D Alla blev nöjda och glada och likaså jag när jag såg att det uppskattades :) Jag tycker det är himla kul att få grejer och så men desto roligare är det att ge bort !! :)

Tjejerna med sina nya kläder ;P


Vi fikade och hade det mysigt och sedan när dom alla åkte hem kollade jag och Lina på film :) "10 orsaker att hata dig".. Hade aldrig sett den innan men den var bra som bara den :) Kunde riktigt känna 90-talet ;D Och jisses va fin han är (var) Heath Ledger! Jag ville bara hoppa in i filmen och pussas med honom!


NUU ska jag borsta tänderna och gå och lägga mig! Imorgon är det äntligen fredag och det kommer bli en ÄNNU BÄTTRE dag än denna :D Planer på G!

NATTI NATTI ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0