1 december!

Igår va det första advent.. Hände inget större, jag och Henrik myste hela kvällen.. Blev inte så sent så idag va ja ganska pigg när han gick upp till skolan så jag gick upp samtidigt som honom (klockan 8 alltså)

Tror jag fått nån typ av infektion i ögonen.. Helt svullna och det svider å rinner! Känns inte bra.. men men, får hoppas det går över! Blev ingen bakning eller besök igår av mina föräldrar av vissa skäl, får ta en annan gång helt enkelt :)

Kvällen i lördags va kanonkul förresten! Gick hem till Emelie där det va lite folk, sen gick vi bort till Hc.. Vilket jävla väder det va, mindre kul.. tur att man inte behövde va ute så mycket iaf :P

 
Emelie och Manuela innan vi ska dansa på Hc :)


Arians son, gullunge :)


Några estetkillar som spelade innan vi skulle dansa


När vi hade dansat klart gick vi tillbaka till Emelie där Lina och Johanna var :)


Manuela spanar, ja funderar på va hon gör och Johanna är linslus :D


hahah tjusigt


Sen gick vi till Hc och dansade hela kvällen.. träffade b.la Sofia och Alexandra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0