22/12

Två dagar kvar till julafton :) Har fortfarande julklappar kvar att köpa, inte bra eftersom jag inte vet vad jag ska köpa =/ Är till alla mina tre syskon nämligen.. men jag tror jag vet vad ja ska köpa till en av dom iallafall, systra mii :) Får se om jag köper klart idag eller imorron.. bah, dagen innan julafton! Jag har faktiskt aldrig vart så sen!

Ikväll ska jag och Matilda till lokalen mellan 6-8 igen.. När jag kommer hem vet jag inte vad som händer, det märks :) Nu har jag iallafall nyss duschat och ätit.. Men så fort jag stoppar i mig nånting får jag jätteont i magen och känner mig helt konstig.. Spelar ingen roll va jag äter, mår dåligt för allt! Mamma sa att magsjuka går nu så det skulle inte förvåna mig om jag får ligga och spy över jul.. Då blir ja så ledsen :( men det är nog ingen fara :)

Ska blåsa och platta håret nu och sådär :) Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0