<3

Igår va det en riktig myskväll framför tvn :) Lina fixa glassen (ja gjorde ett undantag) och pappa filmen! Tog en kvällspromend med hundarna och när vi kom hem igen åt jag och Lina tacos samtidigt vi alla kollade på en film :) Helt ok film men den va lite för lång och handlingen va inte den bästa.. Satt och vänta hela filmen att det inte va som det va och att det skulle hända nån glad överraskning, men så va det ju inte :P Lina gjorde även en fräsig fläta på mig när jag låg med huvvet i hennes knä :D Skulle bara testa och det blev ju riktigt snyggt :D haha

 
Fin va? haha :D syns kanske inte men.. Hon gjorde bara halva håret :P

Sen gick vi å la oss vid ett.. Då ringde henrik som jag låg och pratade med en stund.. Sa gonatt och sen vid halv fyra ringde han mig igen och hade inte somnat och va jättepigg.. Det roliga var att jag också hade legat vaken och inte kunnat somna så :P Vi fick den finfina idén att han skulle ta en buss vid sex och komma hit och lägga sig istället.. Sagt och gjort, tjugo över sex gick jag ner och låste upp dörren åt han :D Han hade inte sovit nånting men jag hann allt slumra till emellanåt.. Så nu ligger han uppe och sover så sött :) Glad att han kom hit ♥ men det är ändå helt galet :P

Nu är min bror Jimmie påväg hit.. Ska hjälpa mig och köra ner min säng och tv till lägenheten :) När det är fixat ska jag tillbaka och pussa på min Henrik igen :) Idag ska vi städa klart våran lägenhet! Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0