Hej!

Klockan ringde kl 7 idag.. Lova att ringa Henrik å påminna han om lite grejer han skulle ta med till Åmål :P Somnade om efter samtalet och sov till kvart i åtta ungefär.. Då pallra jag mig upp och slängde i mig lite frukost och en timme senare ungefär tog jag mig en promenad ner till stan.. Klockan nio träffade jag Ann-Marie för att hon skulle visa mig förråd och tvättstuga och lite sånt.. Så nu har jag koll på det också :) när vi va klara hämtade jag en stor kartong och gick bort till min och Henriks lägenhet.. Städade undan lite och rensade kylskåpet på massa gammal mat.. Tog en promenad hem till huset igen och nu har jag vart här sen halv elva typ =P Ska nog lägga mig framför tvn och slappa lite nu tills det blir dags att gå ner till lägenheten igen.. Henrik slutar halv fyra.. Då ska vi kanske gå och kika lite på stan för att se om vi hittar julklappar.. eftersom båda två inte ens har börjat och imorron är det bara en vecka kvar är det nog dags att börja handla lite till familjen =P När vi gjort det (om vi nu gör det) så går vi till lägenheten och börja packa ihop lite smått.. Städa iordning och sådär.. dags att börja nu! Blir övernattning där för oss också.. Så får se om jag skriver sen innan jag går, annars hörs vi imorron :)

Puss ♥
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0