Helgen!

Blev inte så mycket uppdatering igår, hade inte tid :) Men för att återgå till i lördags då.. Först kalas för Joline som fyllde 1 år :) Blev smörgåstårta, vanlig tårta massa lek med barnen osv :) Klockan halv sex ungefär får jag reda på att vi inte ska dansa på Hc (skulle va där kl 7) Det va bara för att Kleerup eller va han nu hette hade för mycket grejer på scenen så det fanns inte en chans att vi skulle få plats att dansa våra två danser.. OK, så var det med det.. Men vi åkte hem så jag va hemma efter sex nångång.. Hem en snabbis och fixa klart hår, smink och kläder.. manuela kom hit och sen tog vi en promenad ner till Johanna.. Sen gick vi tre bort till Emelie och började förfesta med folk :) Rolig förfest ;) Sen blev det Hc där det va väldigt mycket folk.. Va hemma ganska tidigt t.om..

Söndag - seg dag.. vaknar upp vid ett ungefär.. va meningen att jag och henrik skulle åka buss tjugo över tio men så blev det inte.. glömde ställa klockan så vi fick ta bussen vid fyra istället.. Hem och äta tårta med hans familj och så blev det lite presenter för hans del :) Gick och la oss efter tio nångång men kunde inte somna.. men till slut så :) Idag har det inte heller hänt så mycket.. henrik orka inte iväg till skolan så vi har inte gjort speciellt mycket.. Men när jag kom hem åkte jag och mamma ner till HSB-kontor så jag kunde skriva på kontraktet för min nya lägenhet och hämta nyckel :) Tog en sväng dit efter det och kolla lite till.. Längtar tills jag får köpa lite nytt och göra iordning där :)

Imorron ska jag träffa Ann-Marie klockan nio för att kolla på förråd och tvättstuga.. Vore kanon om jag kunde få ett förråd precis brevid min ytterdörr så jag kan ha dammsugaren där och sånt som jag egentligen inte för plats med i lägenheten! Så imorron ska jag upp tidigt.. Henrik kommer nog hit en sväng också när han slutar skolan så kan vi börja packa ner lite saker.. Lika bra att ta lite varje dag nu eftersom vi ska va ur lägenheten den 1e januari!

Kalaskort :)


Joline och Bella dansar ;)

 
Mamma sydde och gav Bella dom kläderna
hon har på sig :) Dom åkte på direkt och hon
började dansa ;P Det är lila egentligen, inte blått :P



 
Storasyster hjälpte till att blåsa ut ljuset.. hihi :)

Kommentarer
Postat av: Annica

Ååååå vilka sötnosar! =) Önskar att jag kunde ha varit där.. Kan tänka mig att Bellis är otroligt nöjd med den nya klänningen.. Kommer nog åka på var och varannan dag om jag känner henne rätt =)

2008-12-16 @ 22:32:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0