Helloo =)

Vid halv tre ungefär kom mamma och hämtade mig och ja åkte med henne hem.. Bella och Joline kom och vi lekte runt i nån timme tills jag åkte hem igen :) När ja kom hem va Henrik hemma och vi gjorde inget speciellt och nu är jag hemma hos mamma och pappa igen :P Henrik åkte till Bengtsfors :) Det är lika bra jag säger som det är ifall ni undrar varför jag kommer sova här lite framöver, hehe.. Henrik ska bo hemma ett tag för att se om det känns bättre! Och nej, det har ingenting med vårat förhållande att göra.. Så fråga mig ingenting och gå runt å tro en massa för så är inte läget.. okej? :) Vi har helt enkelt pratat lite på att det inte är lika kul att bo i lägenhet längre.. Så nu ska han flytta hem en liten stund och se om det blir bättre =) Om han bestämmer sig för att flytta hem så antingen behåller ja lägenheten eller skaffar mig en ny och billigare.. Känner inte för att flytta hem iallafall :P

Men som sagt, det är inte värsta grejen som har hänt så kom inte å prata om det.. Great ;)

Nu ska jag ner och kolla på Vänner =) Hörs seeen! Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0