Husdjur?

Lina kommer inte hem idag ändå.. Det krånglade med tåg och så där.. Så hon missar tacosen :P Jag och mamma va nyss och handlade, så nu ska vi sätta igång :) Hungrig som fåå!

Jag kom på en sak förut.. att jag vill skaffa en katt nu när ja flyttar.. Då känner man sig nog inte lika ensam :P Men mamma sa: Nee du, vet du vad! Så det blir väl inte så tänker ja! Kanske skaffar mig en guldfisk eller nått istället som jag kan kolla på haha.. Som manuela, va nära på att köpa sig en hamster eller va det va.. va fan ska hon med den till? hahah, vilka grejer man får för sig ibland :D

Nu ska jag ner och hacka grönsaker och ta mig en alvedon eller nått innan mitt huvve sprängs å ja svimmar!
PUSS ♥


Kommentarer
Postat av: Sis

Hahahaha ja skaffa en fisk du ;op blubb blubb... du får väl känna efter men ngn gång kanske jag kan skaffa en liten misse till dej ;op om inte annars får du låna Isma ;op Hehehe jag veeet! De passar perfekt och målade dem igår ;op skall skaffa aceton och göra dem franska igen ngn dag ;op Ha en trevlig kväll och du är duktig med godiset! <3 Kyss

2008-12-27 @ 21:20:16
URL: http://liinasliv.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahah men jag ångar mig fan nu asså.. Den va så jävla söt! hahah

2008-12-27 @ 21:37:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0