Juldagen!

Blev bättre än vad jag väntat mig =) Vid fem ungefär åkte jag bort till Manuela och vi gjorde oss iordning.. runt åtta kom resten av tjejerna :) Alltså Sofia, Lisa, Lina, Angelica och Helen.. Ett kärt återseende! Prata om allt mellan himmel och jord och hade en jätterolig förfest =) Kvart över elva tog vi taxi från Capri mot Hc och när vi sprang till Capri från Manuela säger Lisa - Emilia, det kommer gnistor från dina klackar!! Jag trodde ju självklart att hon bara skojade men det stämde så bra så hahaha.. Så vi fick oss ett gott skratt på vägen dit :D Väl framme vid Hc fick vi stå i kö en stund innan vi kom in så det va skönt att komma in och dansa sig varm ;) Dansa hela kvällen i stort sett och det hände mycket galenskaper :D När det stängde gick jag och Manuela hem.. När vi kom in till mig hade vi så ont i fötterna så fyfan! Manuela kunde knappt gå så hon skulle låna ett par skor av mig.. Så ja börjar rota i garderoben och får fram så jävla många gamla skor.. Hjälp va vi skratta! Så kvällen igår var verkligen lyckad =) När ja kom in hem till mamma och pappa ringde Henrik och sa att han och sin kompis skulle sova i lägenheten i stan, så jag tog på mig igen och knalla ner mot stan igen i kylan.. Gick in på Vänern för dom skulle ha mat, och tjej som man är smög man före i kön och fixa mat till dom snabbare än va dom skulle gjort ;) hoho.. Kom i säng vid fyra ungefär och klockan tio ringde Henriks klocka då dom två skulle ta en buss till Bengtsfors.. men Henrik va trött så han låg kvar och gosa med mig till senare på eftermiddan :) Sen kom hans syster Linda och Tobbe och hade med sig en släpkärra.. Vi bärde in alla Henriks grejer ur lägenheten, så nu är det nästan tomt! Bara mina lådor kvar så det ska vi köra till min nya lägenhet imorron tror jag :) Får ta det under helgen iaf! 

Nu är min faster här och Hans :) Dom kikar på ARN- tempelriddaren.. Men jag kände att jag inte ville se den så jag sätte mig här :P manuela tjatar att ja ska uppdatera för hon vill se lite kort här i bloggen, så enjoy Manne ;D

  
Jag och Manne laddar innan resten kom :P

 
Sofia, Lisa och Lina :)

 
Angelica och Heleeeen :D

 
Dans, dans, dans :D

Jag och Sofia skulle göra olika uttryck med ögonen, så skulle Lisa gissa vad vi var :D
 
Glada                                                           Arga

 
Kåta                                                             Besvikna


Snygga ;)


Påväg till Capri med brinnande klackar :D :D 

 
Minibuss/taxi till Hc =)


Det va mycket folk där :)


hahahaha, jag skrattar än bara jag tänker på det! Manuela i mina väldigt
gamla dansskor som hon lånade av mig som va alldeles för stora!
Vi vek oss av skratt på golvet :D


Sen gick jag ner och mötte Henrik som
är skitsnygg på detta kortet ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0