Mysdag!

Jag och Henrik åkte ner till lägenheten vid ett ungefär.. Började städa och blev äntligen klara :D Jag pratade även med vaktmästaren som ska godkänna städandet och jag skulle ringa han nästa vecka så behöver vi inte tänka på det nu när det är nyår och allt :) Snällt av han! När vi hade städat klart gick vi till min lägenhet och gjorde spagetti :) Käka det och sen kura vi ner oss i sängen utan lakan och allt och myste i några timmar :) Så skönt att bara få ligga och krama och pussa han och han mig :) ♥ När klockan närmade sig halv fem gick vi till busshållsplatsen på torget och hoppa på bussen till Bengtsfors.. Jag gick dock av vid capri :P Lat jag är som inte orkar gå tillbaka till mamma och pappa, haha.. Men det va ju så kallt och jag hade glömt vantarna hemma! Men Henrik fortsatte till Bengan.. Ska till Göteborg imorron och fira nyår som det ser ut nu så han va tvungen att åka hem och hämta grejer :)

När jag kom hem va Elin Jarnryd på besök :) Trevligt att träffa henne, händer ju inte allt för ofta tyvärr! Hon hade med sig jättefina blommor och vi drack kaffe och pratade en stund :) När hon åkte hem tog jag och mamma oss en tripp ner till min och Henriks lägenhet för att hämta det sista som stog i trappuppgången. Körde det till min lägenhet och bäddade sängen :) ååh va fint det blev! Svart, rött och vitt! Tråkigt bara att överkastet jag fick av Lina va för stort.. Va till en dubbelsäng =/ men men, det får vi byta :) Jag ställde även lite grejer på byrån som vi fick dit idag :) Börjar ta sig, kommer bli riktigt mysigt tror jag :)

Har precis ätit lite nu och ska kika på film så fort pappa kommer in igen (ute med hundarna).. Tror det är skräckis vi ska se :)  hoppas den är bra och inte lika seg som igår :P


Obäddad säng, där jag och Henrik myste halva dan :) ♥


Rörigt som fan.. men ställde iordning lite när jag och
mamma va där senare :)


Jättebra bild jag vet ;) älskar dig !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0