Ojojoj

Alltid lika kul när man är hos Sofia.. Kvittar va man gör så blir det alltid så jävla kul :D Blev julbord och hela köret, sen singstar och även pingis i garaget (som ja sög på) Sen fick vi besök av jultomten.. Ja, manuela, alex, johanna och emelie planera det i nån dag innan.. Så vi slog in julklappar till Ove och Fia och skrev roliga rim till :D Det va uppskattat tror ja ;) Vi skratta så vi inte fick nån luft nästan iaf :P Och emelie fick såklart ut för de, att va tomten alltså :P

Blev taxi hem.. Idag väckte mamma mig vid tolv och fråga om jag hade lust att hjälpa till lite innan kalaset.. Så jag gick upp och tog mig en dusch, sen dammsög jag och gjorde tårtan :) Halv fyra kom alla hit :) Fick en fin lila klänning som jag tänkte ha på nyår :) Svarta långa skinnhandskar och tre nagellack.. Sånna man gör fransk manikyr med och pengar av mormor :) Jättebra grejer, är helnöjd! Dom åkte hem för inte så längesen så nu sitter jag bara här.. Har inget för mig alls, blir bara film och mys framför tvn idag tror ja :) Är så trött sen gårdagen!

Kort kommer kanske senare, orkar inte greja med det nu :P Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0