Pirr i magen!

Jaa, jag börjar faktiskt bli lite smånervös inför visningen jag ska på efter tolv :P Vet inte varför, kanske är för att jag ska bo där själv och det hänger endast på mig om vad jag tycker.. Ska ju som sagt kolla på två stycken, hoppas en utan dom faller mig i smaken så jag inte får ett jobbigt dilemma och gillar båda.. eller värst av allt, inte tycker om någon! Vore ju jättetråkigt, men får hoppas på det bästa :) har ju som tur mamma med mig som smakråd så det känns tryggt ;P

Klockan ringde halv nio idag, upp och passa Minja eftersom mamma tog bilen till jobbet idag utan henne.. Låg och pratade med Henrik i telefon till jaa, sisådär halv tre i natt? Han måste va dötrött när han skulle upp till skolan för ja kunde knappt hålla ögonen öppna när ja gick upp.. Men ja la mig framför tvn och dega lite tills jag piggna till lite :) Ska snart ut och gå en sväng med henne så hon inte bara ligger hemma och sover hela förmiddan!

Henrik ville hitta på nått idag men det kan jag icke, har andra planer denna fredag :) När vi vart och kollat på lägenheterna ska jag och Manuela ta en sväng till badhuset för att sola lite.. Sen blir det hem en sväng innan vi åker ner till Johanna för mat och Idolfinal =) Håller på Kevin som dom flesta verkar göra? Men vem vet, det kanske är Alice som tar hem alltihop, det får vi se ikväll :)

Nuu ska ja dra på mig lite kläder och gå ut i snön som Minja är så glad för =)


Gammalt kort :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0