Pömsig!

Ahh, hjälp va trött jag är.. Svårt att hålla ögonen öppna.. Men mamma sa igår att vi åker nog till lägenheten vid elva ungefär! När ja äntligen har pallrat mig upp säger hon att vi får besök av Jimmie, Liza och barnen.. trevlig överraskning, men då kunde jag ju få sova en halvtimme till :P men men, lika bra att komma upp kanske :)

Så idag blir det rensning i lägenheten alltså.. Jag och mamma packar ner det sista och kör iväg det! Sen så kommer Henrik imorron förhoppningsvis så blir det städa hela dagen!
Jag mår bättre idag tror ja, men i natt trodde ja att ja skulle bryta ihop.. Allt bara snurra när jag låg i sängen och försökte sova och mådde verkligen kasst !! Men nu är det bättre efter lite sömn, hoppas det inte kommer tillbaka för det va inte kul alls =/ Ska försöka trycka i mig lite frukost innan vi får besök så har jag det gjort :)

Låg och tänkte på det igår när jag inte kunde somna att jag verkligen vill ha en katt nu när jag ska bo själv.. Det skulle va så kul =) Så mycket ansvar behöver man väl inte ha för en katt som det låter? Ge dom mat morron och kväll och mellan där är det ju bara att gosa med dom :) Jättesugen på det nu faktiskt :) en långhårig liten pisse, hihi..

Kommentarer
Postat av: frida

Nej katt är väl det enklaste djuret. Go for it :D

2008-12-28 @ 11:59:10
URL: http://fridavernby.blogg.se/
Postat av: Sis

Klart att man har ansvar men inte på samma sätt som en hund kanske.. we´ll talk when I get home! ;op JAAA du skulle vart här! Hade varit kanoners ;op Kommer vid 17 sen då! Kyss <3

2008-12-28 @ 12:04:58
URL: http://liinasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0