Seg dag!

Ja det har det verkligen varit! Men klockan har gått fort, redan sju? Ska ner och kika på Vänner tänkte jag och sen är det äntligen Bonde söker fru =) Thomas och Paola va här förut, gick nästan nyss.. Deras förlovningsringar va så fina såå :)

Jag och Henrik sa ju upp lägenheten i måndags så nu har jag kikat runt lite på internet och hitta en ganska stor etta på Norra långgatan här i stan.. Så jag skickade iväg ett mail om att jag va intresserad och frågade om hon hade tid någon dag för att visa mig den.. Så nu håller jag tummarna att den är bra och passar mig i smaken :) Längtar tills ja får ineda min egna lägenhet (igen) ;) Hoppas även att det kan fixa sig så snart som möjligt så man inte behöver tänka på det över jul och nyår.. Vore kanon om jag fick en lägenhet innan det nya året :) Så hoppas på det bästa för min skull ;) hihi..

Ne nu blir det tv, ha en bra kväll. Puss ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Wish you the best of Good Luck! Nu får du kika in alla bilder - hehehehe ;op Kyss

2008-12-10 @ 23:43:32
Postat av: -

Ska du och henrik inte bo ihop längre :O? Vad tråkigt!

2008-12-11 @ 19:09:26
Postat av: Emilia

Nej vi ska ju inte det .. så är det :)

2008-12-11 @ 23:27:09
URL: http://emiiliiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0