Sunday!

Söndag idag och fjärde advent! Inte längesen det va första ju? Herregud va fort det går, och nu är det bara 3 dagar kvar till julafton, jösses! Solen kika in genom fönstret idag också, det gillar vi! Bara snön som fattas nu, men det lär ju aldrig hända.. kommer väl lagomt till nyår när man ska gå i klackskor och klänning i bara ben.. Brukar bli så =/

Mamma väckte mig halv ett ungefär, och innan dess hade jag fått sms från fyra stycken.. Vakna inte en gång, så ja måste ha sovit djupt haha.. Men kvart i ett pallra jag mig upp iallafall.. Ska göra mig iordning lite nu och kanske fixa maten till mamma och pappa om dom inte har några egna planer på att göra det :) Ikväll ska jag till danslokalen och dela ut DVD-filmer med Matilda mellan 18.00-20.00.. Innan dess har jag inget för mig alls :) Ska nog ner till stan och kika på workshopen lite som James håller i =) Nyfiken ju ;)

Nu blir det till å borsta tänderna, ha en trevlig söndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0