Tisdag!

Igår bakade jag äntligen mina lussekatter :P Blev goda men ja glömde lägga in dom i fryser igår så idag såg dom lite småtorra ut :P Hoppas dom blir goare när man tinar upp dom sen igen :) Träning idag kl 5 för alla companietgrupper men mamma ska passa Bella och Joline så jag går nog hem till henne och hjälper till :) Får träna på introt hemma och hoppas att det sitter till helgen ;)

Sofia W utmanade mig att svara på frågor på en lista, så here it comes Fia!

  • Vilken svordom använder du mest? Fan
  • Vilken tid är din väckarklocka inställd på? 08:00 för Henrik går upp då men går och lägger mig nån timme till sen :)
  • Hur många resväskor äger du? En hemma här i lägenheten iaf
  • Använder du flip-flops? Yes, självklart på somaren :)
  • Var köper du dina matvaror ifrån? ICA
  • Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Om jag fick välja så, ja :)
  • Vilken var den senaste filmen du såg? Hmm, kolla lite på Star Wars igår med Henrik
  • Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Större lägenhet, nya kläder och en resa..  
  • Har någon någonsin kallat dig lat? Pappa brukade kläcka det förr när jag inte orkade cykla till skolan :P
  • Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? Nej, ja somnar så bra ändå
  • Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu? Har ingen CD-spelare och äger inte så många skivor längre, lyssnar på datorn
  • Vilken är världens bästa artist/grupp just nu? Ingen favorit direkt, men tycker Kate Perry har bra nya låtar.
  • Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD? Denna veckan? Hmm, nja inte va ja kan komma på.
  • När var senast någon stötte på dig? I lördags
  • Vad åt du till middag senast? Bulgur, stekt lax och citronhalvor 
  • Använder du huvtröjor? Nej, väldigt sällan.
  • Vem var den senaste som ringde dig? Emelie Stålhandske igår :)
  • Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält? Lisebergsbanan har alltid vart favoriten
  • Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Ja, det tror jag säkert
  • Vilket riktnummer befinner du dig i? 0532
  • Tittade du på tecknat när du var liten? Absolut!
  • Hur många syskon har du? 1 syster och 2 bröder (äldre)
  • Är du blyg inför det motsatta könet? Nee, inte direkt
  • Äger du några band t-shirts? Nån ligger nog i garderoben
  • När flög du senast? Maj 2008
  • Hur många stolar står kring ditt köksbord? 4 barstolar
  • Läser du för skojs skull? Ja men händer inte så ofta :P
  • Pratar du några andra språk? Engelska
  • Diskar du din egen disk? Ja, och Henrik :)
  • Har du gråtit offentligt? Ja det händer..
  • Har du en stationär dator eller en laptop? Stationär (Henriks)
  • Försöker du alltid lära dig nya saker? Hmm nja, men är ju bra om jag gör det :)
  • Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Ja det vill jag, men inget jag planerat.
  • Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? Nej
  • Kan du kasta macka? Ibland, ibland inte :P
  • Har du någonsin varit på Jamaica? Nope
  • Vad har du med dig in på bion? Längesen jag va på bio, men brukar bli en godispåse och en flaska vatten
  • Vem var din favoritlärare och varför? Hmm, jag vet inte riktigt.. En på Kristineberg va lite en favorit :) och självklart Sofia W :)
  • Har du dejtat någon av en annan religion? Nej inte va jag vet
  • Vad har du för väder? Tråkigt väder.. REGN!
  • Har du en blogg? hehe ja
  • Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Tror inte jag hade nått favoritänme haha
  • Gillar du att flyga? Joo det är väl skoj :)
  • Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? Omtänksam och ärlig
  • När sov du senast på golvet? Jadu? När jag och Henrik åkte hem till hans föräldrar och natta där kanske
  • Vilken är din favorit drink? Finns många goda :)
  • Gillar du din boende-situation? Jaa
  • Vilken är din mammas hemstad? Åmål
  • Din pappas hemstad? Åmål
  • Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Brukar alltid fungera även om ja sover lite.. men 6-8 timmar mår ja som bäst
  • Är dina dagar fullbokade och stressiga? Nej jag stressar inte så ofta faktiskt
  • Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? haha mm
  • Vilken är din favoritfrukt? Apelsin och clementin
  • Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? Nee, men äter inte så mycket onyttig mat
  • Hur gammal blir du nästa födelsedag? 19
  • Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? Njae, det märker ni väl här :P
  • Tror du på liv på andra planeter? Tveksamt
  • Vem var den sista personen som gjorde dig arg? Det minns ja inte
  • Tror du att Gud är man eller kvinna? Ingen aning, tror inte på Gud så
  • Vad var det senaste du åt? Middagen igår
  • Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? Båda tror jag (?)
  • Gillar du senap? Njae, ingen favorit direkt.. men det går
  • Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Att sluta tänka så mycket
  • Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Ja om jag fick chansen tror ja allt de 
  • Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall? Nej
  • Tycker du om att krama folk? Folk? Tycker bara om att krama mina närmaste :) 
  • Skulle du säga att du är trendig? Njae de vet ja inte, klär mig i det ja trivs i :)
  • Äger du en digitalkamera? Yes.. men vill ha en ny (finns på önskelistan)
  • Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Kommer ja inte ihåg, ingen va ja vet :P
  • Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Ja faktiskt :P
  • Tycker du att du är attraktiv? Det får omgivningen bestämma
  • Vad är du allergisk mot? Ingenting. När ja va liten va ja allergisk mot gräs och för mycket smink men har försvunnit under åren
  • Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Nee, men kan bli lite äcklad ibland :P
  • Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? De vet ja inte, de får ja fråga mina kära föräldrar
  • Vem av dina bloggisar vill du helst veta allt detta om? Manuela, Sofia W (vet redan) och Sofia Sjöholm :)

  • Sådär ja, där har ni den.. Nu ska ja göra mig iordning och sen gå till mammas kontor och passa Minja en liten stund när mamma ska handla. Har en tvätt som hänger på tork också som jag måste hämta!


    Kommentarer
    Postat av: Manuela

    va jobbigt hahah

    2008-12-02 @ 15:31:43
    URL: http://manuelaa.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0