Torsdag!

Sov till halv två och jag har gått som ett vrak hela dagen.. Myskläder, fett och äckligt hår, osminkad och ingen matlust alls. Fick i mig lite lax iallafall som mamma laga till så det är ju bra att ja inte har helt tom mage.. Mamma är ute och går med Minja nu och när hon kommer tillbaka ska vi dricka kaffe. Det ska bli gott faktiskt :) Extraträning ikväll också som jag ska försöka kila ner till om jag har orken. Tre stycken som hoppat av så vi måste ändra räkning och allting nu, tråkigt men sant! Så vill inte missa träningen och komma oförberedd på uppvisningen på lördag! Blir det för jobbigt är det bara att knalla hem igen :)

Imorron kommer min syster hem också, ska äntligen få träffa henne.. I loove it :)

Henrik  ♥ :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0