Va är det för dag idag?

JO FÖR DET ÄR EMILIAS FÖDELSEDAG, HURRA HURRA HURRA HURAA :D

Yes idag är det min dag, 19 år fyller jag! Igår kom Henrik och överraska mig, tog bussen hit vid åtta! Först sa han att han skulle komma och sen vid åtta sa han att bussen åkte ifrån han så han inte kunde komma.. då blev ja ledsen, men så hade han bara skojat och kom ändå.. Supriiiice :D Så vi myste hela kvällen.. gav mig rygg och rumpmassage haha :D I en halvtimme eller nått, de va skönt.. haft ont i ryggen så de behövdes! Imorse orka han sig inte upp så vi låg och myste kvar i sängen några timmar.. Så det blev ingen skönsång av mamma på sängen idag :P ja gick ner istället och öppna paket :D Jag fick en ny jacka, en ljusgrå.. En sån där vinterjacka i dun med pälskrage.. MUMS! Fick även en locktång som jag önskat mig hur länge som helst, en fina tunika, smink å lite grejer till min nya lägenhet.. kanonbra saker, är helnöjd :)
Vid två ungefär kom Henriks mamma och syster och hämta upp mig och Henrik.. Vi röjde undan i lägenheten och sådär.. Sen gick ja å Henrik till ceylan för han skulle ha pizza.. Sen sa vi hejdå och jag fick julklapp och present av hans mamma och syster.. Gulligt :)

Ska göra mig iordning lite snabbt nu, hem till fröken Westlund på julbord och fest med dom närmaste =) Ska bli sjukt kul, bra sätt att fira sin födelsedag ;D Så ha en bra kväll!!

PUSS ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0