Vilken natt..

Jaa, i natt hade jag ingen skönhetssömn direkt.. Haft så ont i magen så jag visste inte vart jag skulle ta vägen till slut.. Låg och vred och vände mig i flera timmar och det gick aldrig över.. Sist jag kollade på klockan i natt va den kvart över fyra.. Tror jag somnade efter där nångång. Men det va inte roligt, fyfasen.. Inte mycket som va bra i natt vill ja lova :P

Va riktigt skönt när klockan rinde imorse så jag fick upp och gå lite :P Men nu har det kommit tillbaka i magen igen - vilken skit! Men men.. Ska åka med mamma och Lina till stan vilken minut som helst.. Jag åker med så ska ja hoppa in på ICA och köpa strumpbyxor att ha på mig ikväll :)

Vet inte hur det blir med tågbiljett än heller? Osäker på om det sitter nån i biljettkassan på station när det är nyår. Men det återstår att se :) Får köpa på tåget i värsta fall, även fast det är dyrt :P

Nu ska jag byta om och åka ner till stan när som helst :) Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0