Vill ha lördag!

Jaa, just nu vill jag bara att dagarna ska gå så det blir lördag! Är iofs redan torsdag imorron, så inte så långt kvar =) Ser nämligen fram emot lördag för då fyller Joline 1 år.. Min bror Jimmies lilla tösonge :) Så då ska vi åka på 1års kalas och sen när jag kommer hem (vet inte när) så blir det till att börja göra sig iordning för att dansa på julbord på Hc.. När vi är klara drar vi och förfestar och har KUL! Hoppas jag på iallafall =) Har haft kul dom andra fem helgerna i rad vi vart ute nu iaf haha.. Efter förfesten drar vi till Hc och har ännu roligare ;) Känner på mig att det blir mycket folk faktiskt =) Henrik fyller ju år på söndag så då ska han dit också tror ja, hoho :) Inte köpt nånting till han än, får se om jag hittar på nått annars får han nöja sig utan! Snäll jag är ;) haha..

Så ahh, ser alltså fram emot denna lördagen och jag tänker inte vakna upp på söndag och tänka
- Fan va misslyckad kväll.. Det går inte det ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0