Ajaj..

Har fått så himla ont i halsen igen, varför får ja det jämt? Det måste ju va nått fel =/ Mamma tycker att ja ska kolla upp det, men ja vill inte det ifall de skulle va nånting.. Med tanke på alla dansjobb vi har fått.. Så ja tror ja väntar, om det inte blir värre alltså.. Skulle inte va kul om ja gick med körtelfeber eller nånting, för det har ju hållt på väldigt länge nu! Ska gå till apoteket och köpa dunderhalstabletter nu.. Så hoppas det hjälper lite iallafall :)

Va sjukt trött idag också.. Va inte min dag igår! Först börja ja gråta för att det gjorde så jäävla ont i halsen, sen åkte min telefon i backen så ja kunde inte sätta på den igen.. Trodde ja skulle va tvungen å köpa en ny, så då börja ja grina igen.. men Henrik va go och hjälpte mig.. Och självklart får han igång den! Då blev ja på bättre humör igen :) ♥ Vi kom inte i säng förens halv ett eller nått.. vi vakna halv tre igen, upp å hämta vatten å sen somna om.. Så idag va ja väldigt trött, sov till kvart över elva eller nånting.. De va skönt :)

Träning ikväll, vill va meeeed! Vill inte sitta å kolla på för att de gör ont i halsen :( Så ja är nog med ändå, får se hur ja känner mig ikväll.. Nu ska ja iallafall göra mig iordning och hälsa på mamma på kontoret, hon är nyfiken på hur mitt hår blev :) Sen blir det apoteket! Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0