FREDAG!

Skönt med helg :)

Igår blev det solarium och träning.. Manuela följde också med och solade och sen följde hon med mig hem :) Vi kolla på Vänner och lite av Du är vad du äter..  Sen kila vi bort till träningen och det gick super :) Åå herregud vilken jobbig dans, vi har hela When I grow up låten och den är väl sisådär 4 minuter.. Och det är ju ingen långsam dans precis, får inte andas nångång haha.. men det är bara kul :D Emelie har gjort ett bra jobb där ;)

När ja kom hem duschade jag och la mig framför tvn.. Henrik kika på film på datorn och ja låg å halvsov i soffan hela kvällen tills jag gick och la mig vid halv tolv ungefär.. somnade direkt! Sen kom Henrik och kröp ner brevid mig :) Han tog sig en liten sovmorron imorse, så vi låg och kramades nån timme längre än vanligt :) Men nu är han i skolan.. Jag ska göra mig iordning och sen DISKA! Ligger disk överallt, fan va tråkigt det är.. Men det måste göras, finns inget värre än när det börjar lukta unket.. då vet man när det legat för länge :P

Sen blir det en sväng bort till danslokalen och röja undan i den innan helgen och när jag kommer hem sätter jag nog igång med lussekattsbakandet =) Kommer lukta lucia/jul här hemma.. Mysigt :)

Henrik åker nog hem till Bengtsfors idag, så ikväll blir jag ensam igen :P Men det gör inte så mycket, kommer ju inte va hemma så mycket imorron så.. för då ska jag, Manuela och Emelie dansa på Hc för det är julbord.. Ska samlas tre för att ha genrep och sådär och klockan sju drar vi väl igång tror jag.. När vi är klara blir det lite party :) Blir skoj!


Gammalt kort på mig och  Manuela :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0