KORT!

Kort från igår:


Shoppingrundan på stan började vi med sallad på Paprika
Frukosten :)


Efter en runda i affärer sätte vi oss på ett mysigt café..
Blev varm choklad för min del.. det värmde :)


När vi kom tillbaka efter många om och men så gjorde jag
och manuela lite nudlar och fixa till oss.. Här är mitt nya linne
och spetströja :) Kvällens outfit :P


Manuelas outfit, snygging ;)


Sen kom Sofia, Gustav och Minna tillbaka :)

 
Vi tog "röjkort" på varandra.. Och det roliga va att jag lyckades se likadan ut
på båda två.. haha va fult

 
Sofia är hött ;)                                            Minna också ;)


Jag och Minna. Jag glömde kameran i lägenheten när vi åkte så kunde inte
ta några kort när vi va ute och dansa.. tråkigt! Men jag får sno dom av Manuela sen :)

Sjukt rolig kväll detta med!

Kommentarer
Postat av: Fia

FAAAN VA KUL DE VAR!! :D

2008-11-15 @ 20:34:59
URL: http://soofiafiia.blogg.se/
Postat av: frida v

Jävligt snygga kort!! :D

2008-11-15 @ 22:42:58
URL: http://fridavernby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0