KORT!

Här kommer bilderna från i torsdags:


På tåget mot götet :)


När vi kom fram va det bara att börja göra
sig iordning och korka upp ;)

 
Gustav ;)                                                       Minna ;)

 
Markus ;)                                                      Frida ;)


Sofia ;)


Sexy mother fuckers ;)

 
Fia och jag :P                                              Jag, Sofia, Manuela och Frida :)


Frida fick den fina idén att jag skulle måla hennes naglar blåa.. Resultatet
blev förjävligt haha.. hon va mer blå utanför än på naglarna.. Gud va vi skratta :D


Jag och Manuela :)


Efter en lyckad förfest åkte vi in till stan :) Frida och Markus!


När vi kom fram gick vi till ett ställe men gick därifrån igen.. Tänkte hitta ett
ställe för att kunna dansa.. men antingen va det privatfester, 23 i åldersgärns
eller stängt.. Kvällen/natten gick vi mest och fick sjukt ont i fötterna.. haha


När vi gått runt lite överallt hamna vi till slut på Mc´donalds innan vi åkte hem..
Gustav fick sin Star Wars gubbe i Happy Meal.. Men eftersom jag sa fel och sa
Star Wash så blev det det han fick heta :D På morronen skriker han: Vart är min Sky washer?
Lite fel där kanske hahah..

Sjukt rolig kväll :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0