Mamma & Pappa!

Pappa kom och hämtade mig så åkte jag med han hem :) Dom bjöd på mat och det va gott.. Blev fruktansvärt mätt bara, men det va väl lite det som va meningen kanske =) Dom va mina räddare i nöden idag ;P Eftersom ja inte hade orken att handla mat eller göra nån så passa det bra att åka hem till dom :) Slängde ner schampo, balsam och lotion innan ja åkte.. Ska låna duschen nu och det ska bli underbart =) Få ut all spray ut mitt hår, är så tovigt nu!

Ska väl vara här och hälsa på en stund innan ja åker hem igen.. Eller nej, ja tar mig nog en promenad faktiskt :) Imorron ska jag passa Minja på kvällen också, wiiho, hon är min goding :)

Kort från gårdagen kommer nog senare eller imorrn kanske. Tog inte så många iofs men.. Manuela får skicka över några :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0