Ojoj..

Blivit utmanad av Sofia W, Ida P och Emma Ljung att skriva 7 sanningar om mig själv.. så ja gör det nu så ja har det gjort :D

♦ Jag har en jävla fobi för armbågar !! Kan inte ta på min egen, definitivt inte andras, tycker t.om det är jobbigt att kolla på en. Nått konstigt jag fick för mig för herrans många år sen, och nu är det som värst :P Så BLÄ för armbågar!

♦ Jag har inte ätit korv sedan jag fick reda på va det egentligen innehåller (om det nu stämmer?) vet inte om ja kommer göra det framöver heller..

♦ Jag älskar verkligen att ge bort saker. Få pyssla med det och veta att den ja ger nånting till bli glad. Roligare att ge än att få!

♦ När jag är på höga höjder kittlas det i fötterna. Är inte direkt höjdrädd men det är nån konstig känsla :P

♦ När det är varmt och jag ska sova så brukar ja "rysa" mig på magen för att det ska bli kallare :)

♦ Jag är OTORLIGT kittlig !!!

♦ Jag började dansa för att min syster gjorde det.. Då var ja ungefär 4,5 år :)

Jag utmanar alla som vill ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0