Städat!

Ojoj, nu har jag plockat iordning i hela lägenheten =) Det låg typ gammal disk lite varstans, kartonger och stora väskor i sovrummet, kläder, plastpåsar, vattenflaskor m.m, m.m.. Men nu har jag diskat, gått ner med kartonger och väskor i förrådet och slängt in kläder i garderoberna..Så nu ser det riktigt fräsht ut igen :D Måste bara dammsuga också, mattorna ser lite dammiga ut.. men ska fråga Henrik om han orkar nu när ja varit så duktig :D

Han slutar om en halvtimme.. Vi måste nog handla för det är inte mycket vi har i kylskåpet =/ Får bli makaroner till middag isf, och det är ingen höjdare :P

Nu ska ja platta håret och vänta på min pöjk :)


Kommentarer
Postat av: Stålet

Lägg ut filmen från igår..hahahaha..jag vill se..=)))...Ses sen..PUSS

2008-11-20 @ 17:04:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0