Tidig morgon!

Ja, idag är Emilia uppe med tuppen! Kvart över åtta kom Henrik och väckte mig :P Då blev jag pigg och gick upp faktiskt.. Jag sa till han igår att han skulle få upp mig, för ja fick för mig att ja ville gå upp tidigt.. Jag gillar att gå upp i skaplig tid faktiskt, dagarna blir längre då :) Men självklart är det skönt att sova till tolv också, men om ja ska va ärlig så är det skönare att gå upp tidigt ;P Ska försöka med det fram över också :)

Gick jättebra på träningen igår, dansen sitter och kläderna är klara :) Känns bra, ska bli skitkul att göra den på uppvisningen ;) När ja kom hem drack jag blåbärssoppa, det är ju så gott :) Ska ta mig det nu också! Vi kolla iallafall på film.. Innan träningen kolla vi på Nu är det jul igen, och när ja kom hem så hade Henrik laddat ner tvåan =) En rolig/mysig julfilm ;) Ska ladda hem trean också om det finns nån.. Hoppas det :) Vi kom i säng sent som vanligt.. vi är nog kvällsmänniskor :P men men, kommer man upp på morronen spelar det ju inte så stor roll :)

Kollar på Vakna med the voice nu.. Linda Rosing är med :P Ska göra mig en smörgås nu och blåbärssoppa, det gillar vi :) Emelie skrev att ja skulle lägga ut ett filmklipp på henne också som ja filma på träningen i onsdags hahah, det är kul :D Får se om ja klurar ut hur man gör ;) Film kommer kanske senare ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0