Torsdag 20 November

Om 30 dagar fyller jag 19 år, och om 35 dagar är det julafton :) Går så fort så!

Blev shopping på Profab igår :D Köpte glitter, jättefina julkulor och två lampor eller vad man ska kalla det.. Det är stora glaskulor man sätter upp i fönstrena som har en ljusslinga inuti.. Svarta med guldkrumilurer på :P Jättefina :) Så nu hänger det lite julkulor överallt och så satte vi upp en glaskula i köket :) Här börjar vi tidigt minsann haha :D Men det är mysigt :) Vi åkte med mamma hem och åt lite, sen tog vi en promenad med Minja :) När vi va hemma sen kolla vi på Bonde söker fru och lite annat skoj på Tvn.. När klockan va tolv va vi inte ens trötta, så vi satte oss vid datorn å kolla på massa youtube klipp som vi satt och skratta åt.. Kolla på gamla julkalendrar och även Rena Rama Rolf.. Gud va vi skratta hahah.. Kolla på klippet nedan, så jävla kul när det blir snabbspolat haha

Idag vakna jag av att min klocka ringde vid tio, men ja stängde av den och sov till tjugo över elva ungefär.. Det va skönt.. Men Henrik har glömt sin mobil hemma och det ringde två gånger i den imorse! Det va så störande :P

Idag händer det inget speciellt alls, inte planerat nånting! Bara att det är träning ikväll 20.45-21.45 :) Nu ska jag försöka äta nånting, finns inte så mycket att välja på tyvärr :P


Kommentarer
Postat av: Fia

ASSÅ JAG GARVAR IHJÄL MIG! HAHAHAHAH :D

2008-11-20 @ 14:43:36
URL: http://soofiafiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0