väntar...

Jag ringde vaktmästaren ändå, för en timme sen ungefär.. Han sa att han skulle komma snart.. det sa han för en timme sen alltså.. vet inte om jag kallar det snart men! Jag har inte tid att sitta här och vänta.. tänkte att ja skulle skriva en lapp på dörren och lämna det öppet.. men det kan jag ju inte kom jag på haha, så ja får vänta helt enkelt.. Hoppas han kommer snart.. och med snart menar jag inom typ tio minuter!

Ska passa på att fråga om tapetseringen också.. Pratade ju med han i början av hösten om att vi vill göra om i vårat sovrum.. Då sa han att vi inte fick göra det själva utan vi skulle få hit några som gjorde det åt oss.. Och det skulle hända i slutet av Oktober eller i början av November.. Nu är det snart December och vi har fortfarande inte hört nånting.. Det går bra det här (?) så nu ska jag fråga han om det också när han ändå är här.. Om han nu kommer nångång vill säga?

Det märks, ja får väl vänta vidare :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0