=)

Vart ute med Minja i det fina vädret, det va skönt att promenera lite : ) Har precis ätit nudlar och slängt in en tvätt, väntar på att den ska bli klar så ja kan tvätta mörka kläder också : )
Sofia ringde mig förut och vi pratade en stund.. Vi kom fram till att vi slår ihop mina två grupper så nu kommer ja bara jobba 19.00-20.30 på söndagar istället för till 22.00.. Men Sofia skulle kolla upp en grej, hoppas det blir så! Det skulle va skoj : ) Skriver längre fram om det när jag vet mer ;P

Henrik slutar halv fyra.. Då ska vi till badhuset! Christian ska också med! Jag har beställt soltid klockan fyra !! Sköönt :) Sen blir det lite simning efter det, härligt!

Pink - So what
Bra låt : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0