!!

Ja vill inte vara utlåst =( ja hatar det, vill ner till lägenheten nu,nu, nuu !! Klart det inte gör nånting att ja är här men, det va inte så ja hade tänkt idag.. så lite irriterad är ja för de :P Blev sur på Henrik förut med, lite i onödan.. Han ringde å sa att han va hos sin kompis och att dom ska jobba imorron istället (vilket han skulle göra idag, och komma hem i skaplig tid imorron) Så då blev ja sur för att han inte tog åtta bussen! Men ja får skylla mig själv, inte hans fel att ja glömde nyckel jäveln :P

Det värsta hade ju vart om nyckeln låg i väskan, har inte kollat där än nämligen.. men nee, den ligger hemma i jackan :P

Jag och Manuela hade mycket kul idag :D Hon åkte hem för en timme sen ungefär =( Vi kolla på gamla kort/filmklipp från fester för 2 år sen osv osv.. Har hur många skivor som helst här hos mamma och pappa med gamla partykort.. Jävligt kul å se :D längtar tillbaka faktiskt :P

Har precis ätit pappas nybakta bröd, mycket gott :) mina pengar är slut på mobilen också, ja hatart !!
Får upp tidigt imorron å kila ner till capri.. 08.55 står ja i kö tills dom öppnar.. haha närrå, kul :P
Ska hitta på nått annat nu tror ja, för här sög det :P  - Jag är trött !

Kommentarer
Postat av: Manuela

Det va faktiskt lite kul hahah. Men jag är nog övertrött haha :D Men du får nog komma halv nio för det alltid kö så tidigt på morronen..

2008-10-27 @ 23:19:41
URL: http://manuelaa.blogg.se/
Postat av: Elin

haha Manuela kan væl fixat in dig på capri back stage så du får ditt jævla kontantkort...;)

2008-10-28 @ 19:25:48
URL: http://elinjd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0