Gokväll

Åå gud va ja är mätt, åt nog en godis för mycket! Just nu känns det som om jag inte behöver äta på en vecka ungefär, blää!

Förut skulle ja springa upp för trappen när ja hade mina nya tofflor på mig, och dom är ganska så halkiga! Så ja sprang upp i världens fart och RAMLAR och slår i armbågen i en kant.. Och som alla inte vet så har jag världens största fobi för armbågar.. kan inte ta på mina egna eller nån annans.. kan knappt kolla på armbågar och när nån bara ens nuddar mig med en så får ja rysningar i hela kroppen och nån konstig äcklig känsla! vet inte varför ja är sån, men det är mina största fobier.. hahah, sjukt ja vet! men iallafall så slog ja ju i armbågen i en vass kant, så det kändes som ja skulle svimma.. inte för att det gjorde så ont, men för själva händelsen! Ahh herregud, men nu känns det bättre! Men ja mår dåligt av att bara tänka på det haha.. Så nu gott folk vet ni va ja lider av dag ut och dag in ^^


Sådär skulle jag aldrig kunna hålla eller "bli hållen".. BLÄ!

Kommentarer
Postat av: Manuela

Du är så jävla töntig hahah

2008-10-03 @ 23:14:06
URL: http://manuelaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0