Good morning!

Har precis ätit frukost, tog mig en liten sovmorron idag =) Det va skönt! Mår väl sådär idag, skönt att huvudvärken inte är lika farlig iallafall.. fortfartande jävligt ont i halsen, men känns att ja är på bättringsvägen :) Så idag ska ja göra mig
iordning som ja inte gjort nåndag här.. Bara legat hemma i pyjamas, osminkad och toffs rakt på huvvet :P Vart skönt det också, men nu är det dags att platta håret :) Regn och rusk ute idag, det gillar vi inte.. Men blir riktigt sugen på myskväll då =) Ja och Henrik har bestämt att vi ska börja äta tacos varje fredag om vi är hemma :P Det blir våran mysmat framöver :D Så det blir det nog idag.. Ska även iväg och städa lokalen, blir STORSTÄDNING idag !! Va längesen ja va där nu, så nu åker dammsugarn fram =) Sen ska ja ta mig en sväng till Ica eller Konsum och köpa mat :)

Vi får nog besök under helgen.. Henriks kompisar Björn och Anders.. Dom tar med sig sina datorer så ska dom sitta här och nörda för att vi har så snabbt internet.. va är det för kul med det? haha suck, men men.. blir säkert kul me lite besök :)

Nu ska ja sätta fart, hörs säkert sen :)


Förlåt henrik, men ja va tvungen :D
Han med min Bh, riktigt snyggt !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0