Kontoret

Sitter på mammas kontor nu och passar Minja jämt en liten stund. Mamma skulle till banken tror ja hon sa =)
Lina ringde mig förut, kul att prata med henne... inte varje dag vi gör det längre, tråkigt :( Ska bli kul att träffa henne till helgen =) Och det ska bli kul att fixa inför hennes födelsedag.. Ja tycker nästan det är roligare att fixa och dona inför nån annans födelsedag än min egen.. Roligt att ge bort saker :D

Oj, nu ringer det här.. men ja vågar inte svara. haha läskigt :P

Ikväll blir det träning, klockan sju för att vara exakt :) Ska blir skoj, gött att röra på sig! Hoppas alla kan komma också så man får se hur det ser ut när alla är med :)
Beställde en korsett förut också förresten (som ja ska ha på showen), bara klicka vidare och vipps va den beställd. Inte riktigt meningen men skitsam, tyckte den va ganska söt =) Hoppas den passar nu då bara, så det inte är små storlekar eller stora.. Det som är det värsta när man beställer, man har ju ingen koll alls om det passar eller inte.. men men, det blir nog bra :)


Den beställde jag :)

Började regna som fan nu, så ja får vänta med att gå hem, ja glömde mitt paraply =/ Får se hur det blir med presentkikandet nu då, inte sugen på att gå runt å kolla när det är skitväder.. men men :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0