Nämen hej!

I lördags va jag med och kollade på danstävlingen i Lidköping.. Resan dit och hem gick så bra så, gick faktiskt fort :) Och grattis till alla åmålsdansare, det gick ju hur bra som helst :) Skitkul för Alex och Sofie att dom vann för första gången dom tävlade tillsammans, det va dom värda =) 
Vi va hemma vid tio ungefär.. Då åkte jag och Manuela hem till lägenheten där Henrik hade kompisar :) Då blev det party! Hade allt kul men det är så tråkigt att det lyckas alltid balla ur när vi har fest här :P Folk blir för fulla, folk blir arga, det går sönder nått osv.. Varenda gång vi har haft fest här tänker vi: Nee, nu blir det inge mer.. Men ni förstår ju hur vi håller det :P
Manuela skulle låna min cykel hem men precis när hon skulle åka så försvann cykelnyckeln.. så ja blev lite smågrini och slängde ut alla folk haha.. Manuela fick en promenad hem och jävlar va fort hon måste ha gått :P Igår när vi vakna så kolla ja ut genom fönstret och ser nånting ligga breve min cykel.. Å va det inte cykelnyckeln då? Jajjamen, det va det.. hahah, hur mår du Manuela !? Tur att den kom till rätta iallafall :D

Kände under dagen igår hur ja bara blev dåligare å dåligare.. Trodde bara ja hade en jävla jobbig bakisdag, men så va det inte.. Jämt när ja blir lite sjuk så sätter dig sig i mandlarna, och då blir ja helt matt i kroppen å känns som ja har jättehög feber fast ja inte har det.. Helt skumt =/ Så igår låg jag död i sängen och så fort ja skulle ställa mig upp yra ja omkring och hade ingen större koll på va ja gjorde, så ja sov, sov, sov hela kvällen igår.. Stina och Sofia va snälla och vickade för mig, skulle ju egentligen undervisa.. men så va det med det =/
Henrik fick mig på bättre humör iallafall.. när han kom och la sig så börja vi prata om allt möjligt, å det spåra ut å ja har nog aldrig skrattat så mycket som ja gjorde igår.. Å ja har aldrig sett Henrik skratta så mycket heller nångång tror ja.. Tårarna bara spruta på oss å fick ingen luft! hahah, vilken sjuk humor vi har ;P Sen somna vi direkt när vi skrattat klart, hade så ont i magen och huvudvärken blev ju inte bättre efter ja skrattat så.. men men, det behövdes, ja blev glad då :D

Är ett under att ja sitter här nu, känner mig yr och allting så ja ska lägga mig framför tvn nu.. Kan knappt äta nånting heller, känns som ja andas ur ett sugrör typ och ja är jättetät i näsan.. så ja får inte ner så mkt mat =/

Ne nu har ja vart negativ hela inlägget, även fast ja är sjuk så mår ja bra annars :D Haft en jättebra helg
men den sluta kanske inte så bra me tanke på att ja är sjuk.. men men, va ett tag sen ja va det nu så nu är det väl min tur antar ja.. Får se hur det blir med undervisningen imorron.. är ju min tur imorron att ha grupperna, men blir ja inte bättre så kan jag ju inte ha dom =( skit också, det märks imorrn..

Nu ska ja  kura ner mig framför tvn med täcke och kudde och dricka varm blåbärssoppa.. det är bra för min hals!

Kommentarer
Postat av: Fia

Kyra på dig gumman... Miss you!

2008-10-20 @ 23:29:26
URL: http://soofiafiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0