Parents house :)

När Henrik kom hem från skolan kolla vi klart på Mirrors.. Lite konstigt slut, antar att det kommer komma en 2a? :P Säger inte hur den slutade om det är nån läsare här som tänkt å se den :)
Henrik blev hämtad vid tjugo över fem ungefär av Tobbe, då åkte jag med och gick av här hemma hos mamma och pappa :) Henrik åkte hem till Bengtsfors! Dit och va med kompisar hela helgen :) Skönt att komma hem till mamma och pappa! Eftersom det inte blev nått förra helgen (åkte till Tyskland istället) så passa denna dagen bra :) Jag och mamma kom precis hem, vart och köpt massa onyttigt som vi ska gotta oss med ikväll framför Idol ;) Blir varma smörgåsar och godis  =)

Nu ska ja gå ner och hjälpa mamma med smörgåsarna och gosa med mina djuuuur ♥


Caroline, som fyllde 16 år i år! Växt upp med henne hela mitt liv ungefär så
hon är min lilla älskling :)
Hon blir alltid lika glad när ja kommer på besök!


Minja, min andra älskling som fyller 2 år den 17 januari :)


Jag, min tredje älskling ;) haha skoja

Kommentarer
Postat av: Manuela

Caroline är min älskling :D haha!

2008-10-03 @ 19:28:50
URL: http://manuelaa.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Haha, klart du är din egen älskling ;P



Ja men fy i helvete, visst var den vidrg?! Hemsk! Nåt av det äckligaste jag sett faktiskt... Och snart kommer nya SAW ut, har du sett dom filmerna?



Hur är det med dig annars då? Bor du med din kille nu? :)

2008-10-03 @ 19:51:06
URL: http://nathalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0